icon
Send a Private Message
Follow This Member
Read Last 50 Messages
Ignore This Member
RSS Feed
Give a Gift Subscription

Search Member Posts


Another Casualty 

 
Posts by Another CasualtyBoardDate/Time
Sold at 13700. First time poster here. Plan Bitcoin (BTCUSD) 10/29/2020 02:50:00 PM
Can you go into more detail on this? Fisker Inc. (FSR) 10/29/2020 02:41:09 PM
Yah but how does the share increase to Fisker Inc. (FSR) 10/29/2020 02:38:08 PM
Tomorrow I believe. Fisker Inc. (FSR) 10/29/2020 02:35:59 PM
Lol I use multiple charts for BTC. Not Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/10/2020 11:10:30 AM
I'd be looking for 20s US short term. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/10/2020 10:24:18 AM
Unlikely. No. Looks like it's going to continue Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/10/2020 10:21:49 AM
We held those 2/3rds over the weekend. Looks Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/10/2020 08:23:39 AM
I'm not buying until I see what earnings offer. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/07/2020 12:26:51 PM
Well this was unexpected. Running CGC down to Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/07/2020 10:18:09 AM
Sold 1/3 of my position. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/06/2020 03:16:45 PM
Nah. I'm not gonna buy more. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/06/2020 02:48:01 PM
Well CGC literally just all out dumped to Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/06/2020 02:39:50 PM
Gonna lean out on a limb here and Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 08/06/2020 10:19:51 AM
Just gonna say something. The chart is literally Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/30/2020 11:59:48 AM
Chart says action imminent. Big move up or Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 07:51:43 PM
Somethings off. 20M volume yesterday. 6M volume today? Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 02:40:58 PM
Very little selling pressure so far today especially Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 12:16:07 PM
All in final buy 18.61. Averaged 18.60s on reentry. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 10:48:33 AM
Hoping so. Think mid 20s coming soon. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 10:07:51 AM
Re added on that dip. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/29/2020 09:39:00 AM
I'm a buyer @ 18.50s. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 06:30:35 PM
Closed out. @19.52. Gotta take that profit. Will Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 03:16:18 PM
Looks like it. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 03:03:48 PM
CGC about to run some more. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 02:44:38 PM
Yah I'm tracking 3 runners right now. Ones Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 02:03:13 PM
21 is top of a pennant estimation 23 Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 01:42:31 PM
Yah. Haha. If we fail to bounce here Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 01:41:14 PM
US of course. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 01:25:49 PM
Looks like 21s coming. If we blow through Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 01:25:28 PM
CGC is breaking out. Setting next sell at Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 12:14:56 PM
Sold 50% at 18.54 US. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 11:53:52 AM
Long time no post. Sorry for the absence Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 07/28/2020 10:06:49 AM
Like clock work. Haha Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/29/2020 10:36:01 AM
Yes. I closed out all positions. Good luck john. Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/29/2020 09:54:46 AM
No problem. Most difficult part of trading is Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/29/2020 09:24:45 AM
Oh I imagine it's going to be much Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/29/2020 08:10:51 AM
16-17 US Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/28/2020 06:24:26 PM
I recognize that as a possibility, but at Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/28/2020 04:37:08 PM
Shes screaming up now. Haha still holding my Canopy Growth Corp. (TSX:WEED) 05/28/2020 03:55:41 PM


Consent Preferences