Home > Boards > US OTC > Oil/Gas/Natural Energy Production >

Legends Business Group, Inc (LGBS)

LGBS RSS Feed
Add LGBS Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: Farmboynate, MIKEY501, wakeupdummy
Search This Board: 
Last Post: 9/2/2020 12:46:06 PM - Followers: 396 - Board type: Free - Posts Today: 0

 

BUYERS BEWARE
LGBS SCAM TIME LINE!


SCAM TIMELINE

2011 Alternative Energy

2013 Zombie Chargers

2014 A Light Bulb Company

2015 a Marijuana Company

2016 a Pizza 2 nite company


Oh and there was a Boat company mixed in there as well..

This is a Well know run Scam and if they were in the same business for many years and just failed and tried again i would give them a pass..

Not 6 different businesses in the Past what 8 years....

Let the Twitter Front load Pump commence...

https://www.otcmarkets.com/stock/LGBS/news

LGBS

COMPANY has said nothing of FILING FOR a REVERSE

SPLIT

AND HAS NOT CHANGED A/S IN YEARS nor there has

Never

been a R/S with LGBS.


Authorized    2,000,000,000   as of 3/21/2020

Outstanding Shares
1,404,215,000
03/31/2016
     

Latest Tweets:
https://twitter.com/Legendsbusiness

Company’s new management team continues moving forward in new direction. We anticipate a month or two delay. Everyone be safe, take care.
We have been spending a lot of time doing our do diligence. We are very happy with our findings. We still ask for your patience, preparations are being made thank you.
Before any official press release the Nevada State would have to reflect new company officers. We are taking the necessary steps to insurance that all information about the company is true and accurate. We will update our progress soon.
New direction, new management, please be patient.





 

LGBS
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
PostSubject
#45628  Sticky Note *** LGBS TWEET 8-2020 *** MIKEY501 08/20/20 10:06:46 AM
#45464  Sticky Note No Proof LGBS is a Scam! Farmboynate 03/31/20 12:37:28 PM
#45644   Yup...lgbs WHH007 09/02/20 12:46:06 PM
#45643   Yup...lgbs WHH007 09/02/20 12:46:05 PM
#45642   IMO, 8M shares are less than $2.5K, So jufel 09/01/20 02:09:11 PM
#45641   4's up...lgbs WHH007 09/01/20 12:30:49 PM
#45640   who in their right mind is buying LGBS???? Farmboynate 09/01/20 12:30:15 PM
#45639   Dang, up by 50pc...lgbs WHH007 08/25/20 11:45:14 AM
#45638   Lol, loving them ones...lgbs WHH007 08/21/20 12:25:48 PM
#45637   Nice try ...lgbs Friday WHH007 08/21/20 12:23:35 PM
#45636   better make it 2031 at this rate... Farmboynate 08/20/20 04:09:06 PM
#45635   Why bother even tweeting that, unreal, here's to 2021!!!! MommaSaid 08/20/20 01:13:22 PM
#45634   Yes got my bids in at .0001. Dumps MIKEY501 08/20/20 10:39:07 AM
#45633   Yup. Back to trying to add 0001’s and Arzeval 08/20/20 10:14:37 AM
#45632   YEah they just trashed this ticker for the MIKEY501 08/20/20 10:09:36 AM
#45631   Unbelievable.. Arzeval 08/20/20 10:08:18 AM
#45630   LOL smitter 08/20/20 10:07:53 AM
#45629   Just saw company tweet. They are running way smitter 08/20/20 10:07:44 AM
#45628   *** LGBS TWEET 8-2020 *** MIKEY501 08/20/20 10:06:46 AM
#45627   Some day. Diversified 08/18/20 06:07:26 PM
#45626   Nice temp spread...lgbs WHH007 08/18/20 11:22:47 AM
#45625   Long overdue Arzeval 08/17/20 10:42:36 AM
#45624   moving back up again! wakeupdummy 08/17/20 10:20:52 AM
#45623   Really thought I’d get more 0003’s today. Doesn’t Arzeval 08/14/20 12:37:01 PM
#45622   Should we still stay on the sidelines from MIKEY501 08/14/20 12:19:25 PM
#45621   Lots of .0006s bought!!! MommaSaid 08/14/20 12:18:22 PM
#45617   something's gotta be right around the corner!! wakeupdummy 08/14/20 11:59:42 AM
#45616   All aboard the good ship ...lgbs WHH007 08/14/20 11:53:46 AM
#45615   Going freaky...lgbs WHH007 08/14/20 11:45:00 AM
#45614   VERY THINNNNNNNNN!!!!! 7777'S NEXT !!!!! 1plus1 08/14/20 11:25:21 AM
#45613   !!!!!!!!!!!!!! BINGO 0006 HITZZZZZZZZ!!!!! 1plus1 08/14/20 11:24:38 AM
#45612   6s anyone...lgbs WHH007 08/14/20 11:04:04 AM
#45611   No freaking Friday...lgbs WHH007 08/14/20 09:33:24 AM
#45610   Quietly moving up here MattyTrader 08/13/20 02:48:07 PM
#45609   in a very affordable range for loading here wakeupdummy 08/13/20 02:40:37 PM
#45608   I’m pretty much loaded up. Just wanted to Arzeval 08/13/20 02:33:00 PM
#45607   not to worry, wakeupdummy 08/13/20 02:29:39 PM
#45606   very hilarious MIKEY501 08/13/20 02:28:35 PM
#45605   More Like ... No News better stay on jufel 08/13/20 02:28:06 PM
#45604   off to the races!!!! wakeupdummy 08/13/20 02:20:03 PM
#45603   Sellers Regret????? MommaSaid 08/13/20 02:14:52 PM
#45602   Looking REAL good here!!!!! MommaSaid 08/13/20 02:11:30 PM
#45601   ROFL MIKEY501 08/13/20 02:08:17 PM
#45600   Is there another clue beside the new web jufel 08/13/20 02:07:55 PM
#45599   $$$$$ .0004/5 now M-invest 08/13/20 02:06:31 PM
#45598   Damn I didn’t get my 0003’s yet. Hope Arzeval 08/13/20 01:59:14 PM
#45597   Like that attache full of...lgbs WHH007 08/13/20 01:59:03 PM
#45596   Well...Just some patience needed ... Bid is being jufel 08/12/20 03:26:07 PM
#45595   Yuppers...lgbs WHH007 08/12/20 12:52:31 PM
#45594   It's coming, the website will be updated, the MommaSaid 08/12/20 11:30:38 AM
#45593   Although the Ask @Four is thin, a jufel 08/12/20 11:08:09 AM
#45592   Yup definitely... incredibly thin too... MattyTrader 08/11/20 06:35:27 PM
PostSubject
Consent Preferences