SureTrader
Nadex Advertisement
Interactive Brokers Advertisement
Home > Boards > US OTC > Internet - Online Services >

Social Media Ventures Inc. (SMVI)

SMVI RSS Feed
Add SMVI Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: WarMachine
Search This Board: 
Last Post: 6/1/2017 7:58:11 PM - Followers: 344 - Board type: Free - Posts Today: 0

Robert Thayer = Biggest Scam artist CEO on the OTC. 

Yes the biggest and that is saying something for the

OTC markets. Stay Away from anything he is involved

with. PERIOD.



Robert Thayer during the Cannabis buzz in 2014 put out 3 mis-leading PRs stating the company was getting current (which it NEVER did) and would be entering a new emerging industry. He never used cannabis in his PRs probably for legal reasons but always stated a new "emerging market". During this run up did Robert Thayer buy a ton of .0001s up when his stock was at no bid and sell all the way up?! HMMMM who knows but i'll let the public make their deceision on what he did.

Per OTC the company has a stop sign with no financials since 2011!! There is a STOP sign and per a convo with the TA during 2014 the actual SS is a billion higher than what is listed for the Float and O/S!


http://www.otcmarkets.com/stock/SMVI/profile
 

Authorized Shares 10,000,000,000 a/o Jun 23, 2011
  Outstanding Shares 2,683,187,364 a/o Jun 15, 2011
  -Restricted Not Available
  -Unrestricted Not Available
  Held at DTC Not Available
  Float 2,580,855,507 a/o Jun 15, 2011

Actual A/S - 10,000,000,000
Actual O/S - 3,683,187,367
Actual Float - 3,580,855,507

This was as of 2014!


Not to mention his beautiful history of R/S and screwing SH:


 

Security Notes
  • Capital Change=shs decreased by 1 for 25 split. Effective date=2-22-99
    Capital Change=shs decreased by 1 for 50 split. Pay date=1-30-06.
    Capital Change=shs decreased by 1 for 1000 split Pay date=02/05/2008.
    Capital Change=shs decreased by 1 for 200 split. Pay date=05/28/2008.

 

 









He actually R/S TWICE within 3 MONTHS in 2008 and not small R/S as you can See!!

Rober Thayer - "CEO"




Nice picture of the home we all helped buy him, wonder why this is the only home on google maps that is blacked out??


https://www.google.com/maps/place//@40.7497897,-73.5440433,3a,75y,175.92h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGEOJMoxXeElC5ZE7Pqe-_Q!2e0

STAY AWAY!!!!
 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>*<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<





Latest Report
Mar 31, 2011 Quarterly Report

http://www.otcmarkets.com/stock/SMVI/profile

Business license REVOKED 7/31/2011

https://nvsos.gov/sosentitysearch/CorpDetails.aspx?lx8nvq=IP8vA2NJiSOCxMFT7QearQ%253d%253d&nt7=0

10 BILLION SHARES AUTHORIZED

 

SMVI
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
SureTrader
PostSubject
#40614   Business license REVOKED 7/31/2011 WarMachine 06/01/17 07:58:11 PM
#40613   SMVI - that ask keeps shrinking. About 7 stratford1 06/01/17 04:19:06 PM
#40612   I got caught in this one big time. DaBenDan 05/31/17 09:28:28 AM
#40611   WOW! A whole $147.50+commission today. LMAO WarMachine 05/30/17 09:48:30 PM
#40610   Million(s) of shares purchased! Unbelievable! ;) stratford1 05/30/17 01:57:17 PM
#40609   High volume! Lol pennypirate 05/30/17 11:31:21 AM
#40608   It's dead for good IMO. DaBenDan 05/17/17 09:20:34 AM
#40607   Some REAL DD on the PET BS. I WarMachine 05/17/17 01:23:14 AM
#40606   SMVI - $4800 buys all the 0001s. Who stratford1 05/16/17 12:11:59 PM
#40605   I could put a lemonade stand in here cableguy 05/07/17 06:05:58 PM
#40604   Sounds like a plan. I'll bring the cookies lol pennypirate 05/05/17 11:10:23 AM
#40603   I'll buy up the float here one day DaBenDan 05/05/17 11:03:38 AM
#40602   Not that much. Shell's usually cost twice as much. pennypirate 05/05/17 10:55:00 AM
#40601   So you're telling me there's a chance?... ;) stratford1 05/05/17 10:43:53 AM
#40600   Not that much really is it? DaBenDan 05/05/17 09:24:10 AM
#40599   Tough to trust a thief that burned bridges DaBenDan 05/05/17 09:19:38 AM
#40597   44k to reinstate lol Mr. Smith 05/04/17 06:49:35 PM
#40596   CAN'T reverse merger! Business Entity Information Status: R WarMachine 05/04/17 05:53:03 PM
#40595   Authorized Shares 10,000,000,000 THAT'S 10 BILLION!!!!! WarMachine 05/04/17 05:48:16 PM
#40594   Latest Report Mar 31, 2011 Quarterly Report WarMachine 05/04/17 05:45:32 PM
#40593   Oh, Boy..SMVI is waking up. Reverse merger likely ThirdSyte 05/04/17 04:35:33 PM
#40592   SMVI - $7000 worth of 0001s really ain't stratford1 05/04/17 03:28:50 PM
#40591   It moves fast once it's going. That's why pennypirate 05/04/17 03:28:39 PM
#40590   Yeah I hear you - thinking someday someone stratford1 05/04/17 03:25:33 PM
#40589   No idea. Checked my account earlier and it pennypirate 05/04/17 03:06:09 PM
#40588   Be nice if they were worth something someday pennypirate 05/04/17 03:04:02 PM
#40587   Already have millions of 1s I've been holding pennypirate 05/04/17 03:02:25 PM
#40586   SMVI - 'huge' hit at 001! ;) stratford1 05/04/17 03:01:29 PM
#40585   So...whats going on here? ThirdSyte 05/04/17 02:48:39 PM
#40584   We got a winner lol pennypirate 05/04/17 02:03:16 PM
#40583   Lmao! pennypirate 04/13/17 10:29:21 PM
#40582   Yeah, just a little old P.O.S. house, just cableguy 04/05/17 11:53:24 AM
#40581   CEO Thayer Nice picture of the home we WarMachine 03/25/17 05:58:14 AM
#40580   Highly doubt forever. These shells get bought up pennypirate 02/24/17 09:16:48 AM
#40579   Well someone bought up my .0001s last week. Thanks. pennypirate 02/08/17 09:36:44 PM
#40578   There was some action about 3 years ago DaBenDan 02/01/17 12:21:24 PM
#40577   The PET SCAM was debunked long ago. WarMachine 02/01/17 11:42:09 AM
#40576   Think your previos post is most accurate: AKAPAK 02/01/17 10:28:50 AM
#40575   appears the pet site is still up ezbyker 02/01/17 10:25:24 AM
#40574   Company Profile == dead since 2011 ezbyker 02/01/17 09:47:19 AM
#40573   That sounds about right. I think there mikek2321 01/31/17 05:34:23 PM
#40572   Supposedly a (Facebook type) website for pet owners, yeah AKAPAK 01/31/17 07:37:04 AM
#40571   Other than millions of shares? LOL WarMachine 01/31/17 06:34:10 AM
#40570   Honestly I cant remember what it was. mikek2321 01/29/17 08:55:29 PM
#40569   What is this company selling? Anything? 2014shelby 01/29/17 06:26:30 PM
#40568   Nope, it's been a while. mikek2321 01/29/17 06:09:41 PM
#40567   Does this POS have a pulse? ThirdSyte 01/27/17 07:13:28 PM
#40566   Sorry, can't do special requests. WarMachine 09/09/16 12:55:05 PM
#40565   My bet is this is done forever. DaBenDan 09/09/16 12:37:31 PM
#40564   I ready for this POS to start moving stephtn 09/09/16 12:25:50 PM
PostSubject