Home > Boards > Canadian > Medical - Healthcare >

Pharmacielo (TSXV:PCLO)

TSXV:PCLO RSS Feed
Add TSXV:PCLO Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator:
Search This Board: 
Last Post: 10/10/2019 11:36:48 AM - Followers: 5 - Board type: Free - Posts Today: 0

New message board for Pharmcielo
TSXV:PCLO
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
TSXV:PCLO News: PharmaCielo Announces Creso Pharma's Receipt of Australian Court Approval to Convene Meeting of Shareholders 10/02/2019 09:57:00 AM
TSXV:PCLO News: Horizons ETFs Rebalances Marijuana-Focused Index ETF Suite 09/27/2019 12:12:00 PM
TSXV:PCLO News: PharmaCielo Enters the U.S. with $3 Million Q4 Sales Agreement and Completes Introductory Shipments to Multi-state Distributo... 09/25/2019 07:00:00 AM
TSXV:PCLO News: PharmaCielo Announces Financial Results for the Second Quarter 2019 08/27/2019 07:00:00 AM
TSXV:PCLO News: PharmaCielo's Very First Commercial CBD Export from Colombia Lands in Europe 08/19/2019 08:00:00 AM
PostSubject
#105   Do people realize there is an intrinsic cost sirius22 10/10/19 11:36:48 AM
#104   What’s up man, didn’t renew my subscription for postal72 10/07/19 08:08:32 AM
#103   TORONTO and RIONEGRO, Colombia, Aug. 1, 2019 /CNW/ postal72 08/01/19 08:17:39 AM
#102   Looks like the bottom has been found.....looking to postal72 07/29/19 05:15:04 PM
#101   Well, she's certainly a winner alright !..... nowwhat2 07/28/19 12:22:25 PM
#100   Whew !.....man.....Dodged a bullet there ! nowwhat2 07/11/19 02:30:50 PM
#99   https://www.fool.ca/2019/06/23/holdanniesunwant-to-cash-in-on-the-marijuana-boom OSOROJO 06/24/19 02:24:21 PM
#98   Three days later - Whump !.....Nice ! nowwhat2 06/10/19 12:20:09 PM
#97   A fresh batch of ruler-lines.....Oh joy - What nowwhat2 06/05/19 12:05:50 PM
#96   F.Y.I. https://www.barrons.com/articles/colombia-marijuana-production-5155932 OSOROJO 06/03/19 01:04:01 PM
#95   Yeah but your a big wheel NW! Yeah postal72 05/27/19 07:18:51 PM
#94   12 hectares under cultivation - That's TINY (= nowwhat2 05/27/19 11:18:21 AM
#93   PharmaCielo Announces its Financial Results for the First postal72 05/27/19 08:38:53 AM
#92   Time to update their chart here maybe.... nowwhat2 05/14/19 08:58:04 PM
#91   Mexico legalization very soon! Investors' buying window is now Nosnibor 04/23/19 03:49:04 PM
#90   Definition of "screwed" nowwhat2 04/19/19 06:39:26 AM
#89   Ok I will check him out occasionally when postal72 04/18/19 11:15:43 PM
#88   You used to "follow" Tom ?.....That's interesting.... nowwhat2 04/18/19 02:39:11 PM
#87   PharmaCielo Announces its Financial Results for the Fourth postal72 04/18/19 08:46:24 AM
#86   Yeah this one been a slow bleed with postal72 04/18/19 08:03:19 AM
#85   PCLO LoL nowwhat2 04/18/19 06:17:49 AM
#84   Wowza, just took a look at this one...kinda postal72 04/09/19 02:56:41 PM
#83   Doubt creeps in..... nowwhat2 04/09/19 02:52:30 PM
#82   Whew - Dodged a bullet there - nowwhat2 04/09/19 10:50:34 AM
#81   Thanks for the explanation... nowwhat2 04/01/19 03:37:54 PM
#80   On the hourly it had a big bounce postal72 04/01/19 03:04:38 PM
#79   Come to Papa Darlin' ..... Wo ! nowwhat2 04/01/19 12:21:12 PM
#78   Thanks - Good to hear nowwhat2 03/29/19 11:34:43 AM
#77   I think that’s pretty accurate, I’ve got $9.20 postal72 03/29/19 11:26:32 AM
#76   Wild guess pullback nowwhat2 03/29/19 10:44:34 AM
#75   Dang - Yeah/no eh ?....Have a nice weekend ! nowwhat2 03/22/19 04:12:36 PM
#74   This rat bastard gonna give me grey hair postal72 03/22/19 03:56:59 PM
#73   Man I was so close to selling the nowwhat2 03/22/19 03:47:04 PM
#72   Yeah for sure. I wanted to play the postal72 03/22/19 03:35:44 PM
#71   Adding more today took GUTS - so that nowwhat2 03/22/19 03:25:59 PM
#70   Aaand there was the bounce...lol fml. postal72 03/22/19 03:19:36 PM
#69   Really just wanted to play a bounce but postal72 03/22/19 03:04:52 PM
#68   Can’t argue with that..and the MC is out postal72 03/22/19 02:51:41 PM
#67   Yeah - but I'm not sure we'd wanna nowwhat2 03/22/19 02:37:12 PM
#66   Hahaha....me to my friend, me too. Scratching my head postal72 03/22/19 02:33:26 PM
#65   Well I certainly KNEW that I'd landed a nowwhat2 03/22/19 02:26:12 PM
#64   And just like that : BOOM ! nowwhat2 03/22/19 01:06:06 PM
#63   Lol Mcbrutal....I’m hungry now. Ides of March are here postal72 03/22/19 11:28:34 AM
#62   McBrutal - Ha-ha - LoL nowwhat2 03/22/19 11:24:03 AM
#61   You know it Big Shooter (once knew a nowwhat2 03/22/19 10:59:41 AM
#60   Fugly market today wowza! postal72 03/22/19 10:15:07 AM
#59   Nice DD sir. That comparison with VFF says postal72 03/22/19 07:53:57 AM
#58   Another thing which makes this whole "situation" so nowwhat2 03/22/19 02:07:43 AM
#57   So you saw that too huh ?.....Nice keepin' nowwhat2 03/21/19 02:02:00 PM
#56   I seen that... spread it was 10.37, I postal72 03/21/19 01:36:53 PM
PostSubject