Home > Boards > US Listed > Medical - Healthcare >

Nobilis Health Corp. (HLTH)

HLTH RSS Feed
Add HLTH Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator:
Search This Board: 
Last Post: 2/24/2020 6:19:14 AM - Followers: 17 - Board type: Free - Posts Today: 0

Nobilis Health Corp.
HLTH
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
HLTH News: Global Care Capital Evaluates Opportunities in the Crypto Currency and Blockchain Sectors 11/29/2020 11:30:00 PM
HLTH News: ViraxClear Signs Definitive Exclusive Distribution Agreement for ViraxClear Rapid Test Kits to Chile for 1 Million Test Kits ... 10/29/2020 08:00:10 AM
HLTH News: HealthView Technologies Launches New Telehealth App on Apple Store and Google Play 10/06/2020 08:00:10 AM
HLTH News: Global Care Capital Appoints Debbie Benczkowski to the Advisory Board 09/23/2020 02:00:10 AM
HLTH News: Global Care Capital Announces Definitive Agreement for Acquisition of Healthview Technologies 09/14/2020 05:31:48 PM
PostSubject
#304   Nobilis is trading again on pink sheets as LasNubes 02/24/20 06:19:13 AM
#303   edited. Posted on wrong board OBrien 02/10/20 09:27:09 AM
#302   Nobilis Health Corp. reinstated on the U.S. OTC, Renee 01/23/20 07:05:33 PM
#301   Any word here folks?? Team-Brazil 12/17/19 08:53:09 AM
#300   Looks like they elected to not comply with LasNubes 09/11/19 06:50:06 AM
#299   8k out yesterday Team-Brazil 09/10/19 10:44:26 AM
#298   WTF??? Team-Brazil 09/07/19 08:54:39 AM
#297   Halted today LasNubes 09/04/19 12:32:52 PM
#296   Agreed. Big things coming here my friend Team-Brazil 08/21/19 10:36:22 AM
#295   This is poised to move up fast with LasNubes 08/21/19 10:35:13 AM
#294   Need some news Team-Brazil 08/12/19 12:32:38 PM
#293   * * $HLTH Video Chart 08-06-2019 * * ClayTrader 08/06/19 04:37:01 PM
#292   * * $HLTH Video Chart 08-05-2019 * * ClayTrader 08/05/19 06:04:16 PM
#291   Looking good folks Team-Brazil 08/05/19 04:50:06 PM
#290   Massive!!! DIVEROTC1 08/05/19 02:08:46 PM
#289   Yes sir!! Its gonna pop BIG. Loading the Team-Brazil 07/30/19 06:51:28 PM
#288   Hmm, I think you might be right. Top PePe Le Profit 07/30/19 06:07:44 PM
#287   Gonna be a good one very soon. Holding Team-Brazil 07/30/19 09:19:54 AM
#286   Alright, after watching this for some time, this PePe Le Profit 07/10/19 03:36:14 PM
#285   Its coming...HLTH gonna run with big legs Team-Brazil 07/08/19 07:30:27 PM
#284   * * $HLTH Video Chart 07-08-2019 * * ClayTrader 07/08/19 04:35:02 PM
#283   Ok, something is definitely up here.. look at PePe Le Profit 07/08/19 03:27:03 PM
#282   Hmmm, what’s the rumor here?! PePe Le Profit 07/08/19 01:47:19 PM
#281   What’s going on here? Who is buying all PePe Le Profit 07/05/19 09:58:03 AM
#280   Itll come back. News to come imo Team-Brazil 06/26/19 11:30:15 AM
#279   Someone is continuing to dump hard here. POS! 420man 06/26/19 08:34:14 AM
#278   I took a moment to read the filings 420man 06/25/19 08:26:21 AM
#277   We purchased .25 average, expecting easy 50-100% within Team-Brazil 06/24/19 11:31:22 PM
#276   No worries. HLTH will come through Team-Brazil 06/24/19 11:29:52 PM
#275   Hopefully better days tomorrow. An update would be Kmacneill116 06/24/19 10:59:00 PM
#274   Heavy selling pressure today, or someone with a 420man 06/24/19 08:46:17 PM
#273   This will be a couple day runner imo Kmacneill116 06/24/19 01:26:58 PM
#272   50% haircut lol adtime 06/24/19 11:22:11 AM
#271   We're gonna kill it on HLTH!!! Got you back! Team-Brazil 06/24/19 11:19:05 AM
#270   Yup me too $$$ marked you Kmacneill116 06/24/19 11:07:00 AM
#269   Nobilis Health baby...might see .50 today Team-Brazil 06/24/19 11:04:18 AM
#268   HLTH gonna be a good one. Loaded at .25 Team-Brazil 06/24/19 11:03:44 AM
#267   Team-Brazil loaded at .25 Team-Brazil 06/24/19 10:58:17 AM
#266   Consalidating profit takers it will rise in a Kmacneill116 06/24/19 09:42:51 AM
#265   Somebody's gonna need some PH after this morning... LOL 420man 06/24/19 09:24:19 AM
#264   Nice squeeze..finally! 420man 06/24/19 08:53:05 AM
#263   Im in .25 hopefully we see some crazy Kmacneill116 06/24/19 08:47:46 AM
#262   HLTH buy 0.3589 stocktrademan 06/24/19 06:50:01 AM
#261   * * $HLTH Video Chart 06-13-2019 * * ClayTrader 06/13/19 05:01:47 PM
#260   Should have sold when Clay T showed up. MCA 06/12/19 10:17:51 AM
#259   their finances dont look to great ,, not 3-Stooges-Nyuk-Nyuk-Nyuk 06/08/19 01:23:06 PM
#258   Watching this one for possible entry. RJ Trotts 06/06/19 12:49:27 AM
#257   Trade is failing..news or it's going to drop 420man 05/30/19 06:53:21 PM
#256   Gotcha...I’m from the Skype group we were on...if AD2000 05/30/19 09:34:06 AM
#255   Patience is the word of the day homeboy4u 05/30/19 09:32:30 AM
PostSubject
Consent Preferences