Home > Boards > Cryptocurrency > Coins >

ChainLink (LINKUSD)

LINKUSD RSS Feed
Add LINKUSD Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: CaptainWeee
Search This Board: 
Last Post: 10/17/2019 10:14:03 PM - Followers: 11 - Board type: Free - Posts Today: 0

LINKUSD
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
PostSubject
#131   Looking for next LINK leg up here BOOMTOWN POSSE 10/17/19 10:14:03 PM
#130   Yes I do, why you think something else. Gman3343 10/16/19 08:02:38 PM
#129   Still think so? Lol $LINK CaptainWeee 10/16/19 06:36:14 PM
#128   I should have converted this into XRP. Gman3343 10/16/19 09:27:43 AM
#127   About damn time we go boom $LINK CaptainWeee 10/15/19 04:06:00 PM
#126   Lining up LINK bids BOOMTOWN POSSE 10/15/19 04:04:37 PM
#125   https://create.smartcontract.com/sibos17 LV RDPD 10/14/19 10:29:34 PM
#124   I am weeeeee haha :-D $LINK CaptainWeee 10/14/19 09:49:13 AM
#123   $3 by Wednesday BOOMTOWN POSSE 10/14/19 12:22:32 AM
#122   Who's ready for this weeks LINK run?! BOOMTOWN POSSE 10/14/19 12:22:14 AM
#121   Good place to be. LINK our largest holding. BOOMTOWN POSSE 10/12/19 11:20:23 PM
#120   Yup I’m all in now ;-) $LINK CaptainWeee 10/12/19 12:18:37 AM
#119   Good luck waiting! BOOMTOWN POSSE 10/11/19 10:54:32 AM
#118   Link giving it to us in the stink. Gman3343 10/10/19 12:55:12 PM
#117   I wait to see if it goes under Gman3343 10/10/19 09:46:05 AM
#116   Damn need to load more lol $LINK CaptainWeee 10/10/19 12:34:20 AM
#115   Continuing to nibble sub $5 BOOMTOWN POSSE 10/09/19 11:48:05 PM
#113   Yup agreed :-) $LINK CaptainWeee 10/09/19 04:22:25 PM
#112   Looking good!!! Here we goooo :-) $LINK CaptainWeee 10/09/19 04:22:12 PM
#111   Sweet Gman3343 10/09/19 02:24:21 PM
#110   LINK weeeeeeeeee !! BOOMTOWN POSSE 10/09/19 02:04:00 PM
#109   $3.50 next major resistance area then $5 BOOMTOWN POSSE 10/09/19 12:26:34 PM
#107   That would be a good idea lol Gman3343 10/09/19 07:55:43 AM
#106   Beautiful trading love it. Tired as hell, probably CaptainWeee 10/09/19 04:38:08 AM
#105   Just keeps going lol $LINK CaptainWeee 10/09/19 02:03:41 AM
#104   I like your thinking, I think we will Gman3343 10/08/19 09:20:06 PM
#103   Both XRP and LINK will lead Alts moving forward BOOMTOWN POSSE 10/08/19 08:32:19 PM
#102   Yes I think so too KICK1 10/08/19 08:20:02 PM
#101   Thats what Im thinking, I own Link and Xrp. Gman3343 10/08/19 08:02:47 PM
#100   Holding nicely LINK, looks like dilution is complete Panzer 10/08/19 07:01:11 PM
#99   Yep, exactly... agreed KICK1 10/08/19 03:08:48 PM
#98   One word...Google, they get LINK...Sounds crazy, but BOOMTOWN POSSE 10/08/19 02:47:08 PM
#97   Big whales then....like me! :) BOOMTOWN POSSE 10/08/19 02:45:56 PM
#96   That would be great... open the gates! I KICK1 10/08/19 01:44:01 PM
#95   Volume only 3 million, doubt its institutions. Gman3343 10/08/19 10:01:57 AM
#94   LINK headed to $10. Institutions driving PPS. BOOMTOWN BOOMTOWN POSSE 10/08/19 09:53:05 AM
#93   I like it, go link Gman3343 10/08/19 08:00:06 AM
#92   $LINK.X Trap Star! Bullish KICK1 10/08/19 03:41:07 AM
#91   Only 10 followers? People missed out ddabetsmallwinbig 10/07/19 08:10:48 PM
#90   LINK Top 10 this week? Ohhhhhh BOOMTOWN BOOMTOWN POSSE 10/07/19 02:05:59 PM
#89   LINK weeeeeeeee!!! Crushing the market. BOOMTOWN POSSE 10/07/19 02:05:35 PM
#88   There are no others like LINK. BOOMTOWN POSSE 10/05/19 01:13:04 PM
#87   Partnership with Google will drive LINK to over BOOMTOWN POSSE 10/05/19 01:12:17 PM
#86   Chainlink....very large position here and continuing to accumulate dips BOOMTOWN POSSE 10/05/19 01:11:27 PM
#85   This is a big pos Gman3343 09/13/19 10:03:58 PM
#84   Lower lows as predicted PINKYXXX 09/13/19 06:32:25 PM
#83   Stinklink isnt moving. Gman3343 09/12/19 08:44:06 PM
#82   This pos is going to .50 Gman3343 09/06/19 07:40:27 PM
#81   $LINK.X Linkies! Hold Fort KICK1 09/05/19 04:32:22 AM
#80   $LINK.X Added a Few More KICK1 08/29/19 04:19:29 AM
PostSubject