Home > Boards > US OTC > Retail - Wholesale Distributors >

Banneker Inc. (BANI)

BANI RSS Feed
Add BANI Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: Lime Time
Search This Board: 
Last Post: 5/12/2022 4:03:48 PM - Followers: 85 - Board type: Free - Posts Today: 0

BANI
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
PostSubject
#8864   Quarterly posted today, 5/12. Also Verified Profile 05/2022. Lime Time 05/12/22 04:03:47 PM
#8863   2 more Annuals posted. Must be having an Lime Time 05/03/22 12:57:26 PM
#8862   Lime as always good to hear from you JP313 04/29/22 01:21:22 PM
#8861   Annual posted. Didn't get to read it yet. Lime Time 04/29/22 12:10:36 PM
#8860   .0006s from last month looking real good now. Lime Time 04/12/22 11:56:12 AM
#8859   Haha Just saw the Yeild. Yeah I don't Lime Time 04/04/22 05:44:59 PM
#8858   Yield, I just don't get it, why even JP313 04/04/22 07:51:08 AM
#8857   Incompetent CEO can't even post unaudited filings. Even Lime Time 03/31/22 01:20:35 PM
#8856   Fins due today, looking like bani about to JP313 03/31/22 09:53:29 AM
#8855   Fins due tomorrow right? Almost 4 months in JP313 03/30/22 08:53:36 AM
#8854   Just in case you don't know holmes 3/31 JP313 03/25/22 07:34:32 AM
#8853   And means jack squat, what about them 30 JP313 03/24/22 11:43:48 AM
#8852   B. 3.3m .0008 Lime Time 03/23/22 02:47:00 PM
#8851   Lol bani keep posting them same Ole watches JP313 03/18/22 11:13:59 AM
#8850   L.T that post was never meant to be JP313 03/11/22 06:31:12 PM
#8849   Nothing, JP. It's crashing hard. Crickets. I see Lime Time 03/11/22 06:14:44 PM
#8848   Looking good today round these parts, only 6 JP313 02/24/22 03:22:44 PM
#8847   That's a good question, but I can tell JP313 02/22/22 04:58:27 PM
#8846   BANI Watching it dwindle and crumble like the Lime Time 02/22/22 01:58:40 PM
#8845   No Bid then R/S JP313 02/10/22 12:46:43 PM
#8844   According to filings this notba shell Corp, also JP313 02/07/22 09:13:13 PM
#8843   Are you certain the real CEO of the Craig305 02/07/22 09:08:34 PM
#8842   If you're holding your fearless leader feet to JP313 02/07/22 10:49:11 AM
#8841   Come on holmes take this garbage to no JP313 02/03/22 11:23:30 AM
#8840   Let's clear out them 9s take this shit JP313 02/02/22 12:14:43 PM
#8839   Lol just R/S this shit holmes, stop dragging JP313 02/02/22 10:59:45 AM
#8838   Lol 1st 10 seconds wiped out 10s back JP313 02/01/22 09:31:37 AM
#8837   It last reptiles have a defense mechanism that JP313 02/01/22 09:06:01 AM
#8836   What's the word JP, looks like this turd Lime Time 01/31/22 09:29:35 PM
#8835   Bani is fortunate, couldn't ask for better ceo JP313 01/27/22 10:28:59 AM
#8834   Great volume today I was starting to worry JP313 01/26/22 04:11:48 PM
#8833   Alright thanks for the reply. Arnold25764 01/24/22 02:07:20 PM
#8832   Ceo don't have a clue how to run JP313 01/21/22 04:51:25 PM
#8831   It's been idle for a while probably will Lime Time 01/20/22 05:26:37 PM
#8830   What happened here? No trades lately? Arnold25764 01/19/22 12:36:04 PM
#8829   Trips upon R/S next man up JP313 01/14/22 12:38:13 PM
#8828   Yepper B 3m .0010 Lime Time 01/14/22 12:37:13 PM
#8827   Looking good here today JP313 01/14/22 12:03:12 PM
#8826   They will clear out 11s gotta pay some JP313 01/13/22 11:21:36 AM
#8825   Now that I can't argue, but at the JP313 01/12/22 01:54:44 PM
#8824   But a decent bid on the .0011s Lime Time 01/12/22 01:51:37 PM
#8823   Red today grey top JP313 01/12/22 01:43:26 PM
#8822   Looking bubba sparkish ugly in here 1st the JP313 01/12/22 09:34:09 AM
#8821   I'm gonna treat you like skip Bayless bet JP313 01/12/22 09:09:16 AM
#8820   I betcha it sees .003+ again soon. They Lime Time 01/11/22 09:51:02 PM
#8819   The paint dried cause 1 million 12s popped JP313 01/11/22 04:12:02 PM
#8817   No grey. Just green. Lime Time 01/11/22 02:57:41 PM
#8816   Wtf do freedom of speech got to do JP313 01/11/22 12:10:04 PM
#8815   What is BANI Grey top and what's the significance? Lime Time 01/10/22 09:42:58 PM
#8814   You must be a grey top JP313 01/10/22 09:10:10 PM
PostSubject
Consent Preferences