SureTrader
Nadex Advertisement
Interactive Brokers Advertisement
Home > Boards > US Listed > Cannabis >

Aphria Inc (APHQF)

APHQF RSS Feed
Add APHQF Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: MADDSTACKER, MrCheap, Billydakidd
Search This Board: 
Last Post: 7/19/2017 3:47:41 PM - Followers: 73 - Board type: Free - Posts Today: 0
APHQF
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
APHQF News: #Cannabis Stock News; Aphria Inc. (TSX-V: $APH), (OTCQB: $APHQF) Added to the 420 Cannabis Investor Ideas of 2017 02/28/2017 10:30:00 AM
PostSubject
#884  Sticky Note EBITDA increases 181% in the quarter, exceeding MrCheap 07/18/17 01:32:30 PM
#379  Sticky Note Aphria has received conditional approval and will be graduating Billydakidd 03/17/17 09:47:25 AM
#905   Yup , :) APHRIA going to be MADDSTACKER 07/19/17 12:53:59 PM
#904   Wow 100k shares? Nice! I'm very jelly!! I got MisterEnzo 07/19/17 12:52:51 PM
#903   That's why I went heavy on mym :) MADDSTACKER 07/19/17 12:40:40 PM
#902   I got in around October of 2016 @ MisterEnzo 07/19/17 12:38:59 PM
#901   My average is $5 lol MADDSTACKER 07/19/17 12:31:19 PM
#900   Remember that one time Aphria dipped to $3.50 MisterEnzo 07/19/17 12:23:37 PM
#899   Just looked at chart $5.50 if we break 5.20 MADDSTACKER 07/19/17 11:50:16 AM
#898   If this keeps up EOD .:) MADDSTACKER 07/19/17 11:44:35 AM
#897   Looks very nice this morning. Could we break MisterEnzo 07/19/17 11:35:52 AM
#896   Green Green Green MrCheap 07/19/17 11:35:48 AM
#895   :) MADDSTACKER 07/18/17 07:19:54 PM
#894   Sounds like a gameplan! Lol recharge brother ready MrCheap 07/18/17 05:20:56 PM
#893   I gotta recharge my magic batteries. We need MisterEnzo 07/18/17 05:19:39 PM
#892   MisterEnzo commanded it lol MrCheap 07/18/17 04:15:42 PM
#891   Great day guys !! MADDSTACKER 07/18/17 04:06:06 PM
#890   :) MrCheap 07/18/17 02:07:17 PM
#889   Also let's not forget 5m contract for plants MADDSTACKER 07/18/17 01:56:17 PM
#888   Exactly prime target for pharma buyout imho , MADDSTACKER 07/18/17 01:55:57 PM
#887   How great a position is APHQF in where TheMonolith 07/18/17 01:54:55 PM
#886   Not really don't forget there huge Florida greenhouse MADDSTACKER 07/18/17 01:41:17 PM
#885   Aphria gets price target raise to $13.00 at MrCheap 07/18/17 01:36:47 PM
#884   EBITDA increases 181% in the quarter, exceeding MrCheap 07/18/17 01:32:30 PM
#883   Yup, they'll overtake Tweeds market cap eventually. TheMonolith 07/18/17 01:29:06 PM
#882   Once Aphria claims #1 spot, so much money MisterEnzo 07/18/17 01:28:20 PM
#881   Cup and handle forming ..... MADDSTACKER 07/18/17 12:59:57 PM
#880   Phrase about to take its place as king MADDSTACKER 07/18/17 12:59:05 PM
#879   choo choo baby lets go MrCheap 07/18/17 12:55:27 PM
#878   Could Aphria Inc. Be the Turnaround Play of Bodogbel 07/18/17 12:51:51 PM
#877   Lol back at ya, lets go MrCheap 07/18/17 12:41:22 PM
#876   High 5 ;-) TheMonolith 07/18/17 12:35:33 PM
#875   Yaaas!! Now let's head toward $6.30 haha MisterEnzo 07/18/17 12:32:24 PM
#874   Let's gooo MADDSTACKER 07/18/17 12:28:14 PM
#873   Done :) MrCheap 07/18/17 12:10:15 PM
#872   Lol missed it by that much! Tomorrow we MrCheap 07/17/17 04:22:27 PM
#871   I command you to break $5!!! MisterEnzo 07/17/17 03:48:53 PM
#870   Let's gooooo CHOO chhooo $5.15 today MADDSTACKER 07/17/17 03:28:46 PM
#869   Push it baby MrCheap 07/17/17 02:41:13 PM
#868   Go to $5 !!! Cmon baby! MisterEnzo 07/17/17 02:30:01 PM
#867   It's a beautiful day in the neighborhood! TheMonolith 07/17/17 02:29:49 PM
#866   http://www.bnn.ca/video/aphria-drives-down-production-costs-36-and-doubles-reven yqgkid 07/17/17 02:01:45 PM
#865   Ack over $5 today let's goooooooo MADDSTACKER 07/17/17 10:13:40 AM
#864   Fantastic !!! MADDSTACKER 07/15/17 11:53:21 AM
#863   Aphria has a target of $13 CD...... Im Marillionaire 07/15/17 07:23:16 AM
#862   https://aphria.com/ MrCheap 07/14/17 11:50:55 PM
#861   ;) https://youtu.be/CH1XGdu-hzQ MrCheap 07/14/17 11:27:22 PM
#860   Calling people out ... GANGSTA MADDSTACKER 07/14/17 10:56:45 AM
#859   http://business.financialpost.com/commodities/agriculture/aphria-ceo-calls-on-ma yqgkid 07/14/17 09:45:45 AM
#858   Yea man I think this Enzo guy seems Cmobile 07/14/17 01:00:11 AM
#857   Hey im doin that lol $APHQF MrCheap 07/13/17 04:55:53 PM
#856   Spending money on things that make more money MADDSTACKER 07/13/17 04:55:00 PM
PostSubject