SureTrader
icon
Send a Private Message
Follow This Member
Read Last 50 Messages
Ignore This Member
RSS Feed
Give a Gift Subscription

Search Member Posts


MoneyWorksForMe  Low Share Structure Trip/.000 Plays - From Under .0005 @TripZeroPlayerz 
Posts by MoneyWorksForMeBoardDate/Time
Indeed Stacking goods Tonner-One World Holdings, Inc. (TONR) 01/19/2018 03:57:36 PM
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=137792540 Recap from 8K Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 01:43:50 PM
Yeah Man! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 01:32:38 PM
Just Awesome LW Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 12:58:55 PM
BOOM! BOOM!! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 12:45:37 PM
Yup Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 12:37:38 PM
Slap! Slap!! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 12:28:01 PM
Agree Chyna9 Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 11:29:59 AM
Selling? - Trying to Flip Back to Bid Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 11:18:50 AM
Yes Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 11:02:16 AM
Yes It Is Chiron Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 10:48:06 AM
Very Nice Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 10:40:52 AM
Indeed It Will Majk76 (Always Is).... Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 10:26:02 AM
kapoooo DCAC YUP! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 09:45:08 AM
Lol Exactly Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/19/2018 01:34:38 AM
DCAC Yup.. Gonna Be Like - Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:07:30 PM
YYUUUUUUGGEE!! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 07:09:28 PM
And The BID's Jumpin' UP - BIGLY!! Hha :D Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 06:34:04 PM
Yes It Does MrDinero! - Super Primed Here Now.... Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 04:40:32 PM
Wowsazz! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:57:13 PM
Hear That Sh Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:45:59 PM
125,024,600 Bidding Now Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:37:41 PM
We'll see when we get there's all i Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:30:18 PM
Billions Bought Here Good st Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:24:30 PM
YAAASS Hha Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 03:07:36 PM
Agree RavenDusk1 Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 02:25:03 PM
$DCAC in hard accumulation :D ~ OCMillionare Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 12:25:00 PM
Moved Up from .0002 in Less than an Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 11:36:42 AM
Hey.. Hey! mick!! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 11:13:50 AM
DCAC 16 Followed By Another 15 Mil. Block Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:53:37 AM
Yyeeeaahh Man! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:30:10 AM
Yeah Majk76! Saw That.... Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:17:07 AM
Haha i'm believe'n it dd.... Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:08:40 AM
Yes! Yes!! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 10:04:33 AM
Means - Selling Drying Up Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 09:58:50 AM
Exactly Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 09:52:45 AM
Yup! doooogg! Hhaha - Morning Brotherr! :D Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/18/2018 09:35:55 AM
https://www.otcmarkets.com/stock/DCAC/filings (Latest Filing - Jan 10, 2018) Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/17/2018 11:05:27 PM
Hha.. Yes It Is! Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/17/2018 09:22:49 PM
Yah Daniels Corporate Advisory Co (DCAC) 01/17/2018 09:17:49 PM