SureTrader SureTrader
Home > Boards > The Lounge > Coffee Shop >

RANT & CHAT - No Politics (RANT-NP)

RANT-NP RSS Feed
      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: ONEBGG Assistants: ksquared
Search This Board:
Last Post: 3/17/2016 5:15:19 PM - Followers: 36 - Board type: Premium - Posts Today: 0

 

WELCOME: This is a place for people to come and express their feelings of annoyance and to release some stress through the postings of these Rants, Complaints, and General Observations.

There may be at times some strong language here due to the subject matter of the board.

Rules Of This Board:

1- No politics.
2- We prefer copy and pastes of articles/other material to have the URL.
3- Cursing is tolerated in moderation because of the nature of a Rant, but not at other posters. 

Rant & Chat Definitions: #msg-1090245

 

... Onebgg

 

PostSubject
#18297   Yep. ONEBGG 03/17/16 05:15:18 PM
#18296   I am readin' your old posts....lolzzzzzz....you are mellowin' Lotto123 08/16/14 12:48:44 PM
#18295   Dis place aint' shut down... :-D...I've been busy... Lotto123 08/16/14 12:47:36 PM
#18294   Yes it does Weird·o 04/17/11 08:41:38 PM
#18293   Now back to serious stuff like the end Lotto123 04/16/11 08:50:42 PM
#18292   Thanks, and that's some solid advice. ONEBGG 04/16/11 08:33:08 PM
#18291   You will my man you will......Live every day Lotto123 04/16/11 08:31:41 PM
#18290   Myself, I hoping (praying) for best but will ONEBGG 04/16/11 08:23:45 PM
#18289   Thx but no prob....we all deal with the Lotto123 04/16/11 08:17:38 PM
#18288   I'm sorry to hear that you lost you ONEBGG 04/16/11 08:09:31 PM
#18287   Health 1st and foremost my man...I'm glad that Lotto123 04/16/11 07:39:49 PM
#18286   I'm working on guns, reading some emails & ONEBGG 04/16/11 07:20:00 PM
#18285   Just sit at home all day poping tops Lotto123 04/16/11 06:58:23 PM
#18284   I don't know how, bit I know the ONEBGG 04/16/11 06:54:00 PM
#18283   LMAO....How do you get a paid liar job...That Lotto123 04/16/11 01:33:59 AM
#18282   What they would most likely get is man ONEBGG 04/16/11 01:23:49 AM
#18281   exhbit A: Lotto123 04/13/11 06:09:43 PM
#18280   HearltlandAmerica, FU!!! This is a tale of two ONEBGG 04/13/11 03:56:06 PM
#18279   HARR!!!! ONEBGG 04/13/11 03:15:46 PM
#18278   Man, I love when people buy a stock Lotto123 04/12/11 07:53:13 PM
#18277   No Politics! :-D ONEBGG 04/06/11 10:32:30 PM
#18276   Noooooooooooooo way! I cant drink with a Democrat! FLORIDAGRL 04/05/11 06:32:55 PM
#18275   HARR!!!! Weird·o 04/04/11 12:38:34 AM
#18274   Get a Brian Moran Weird·o 04/04/11 12:37:19 AM
#18273   I like your siggy pic. ONEBGG 04/03/11 11:41:12 PM
#18272   I am with you all the way O! FLORIDAGRL 04/03/11 10:50:03 PM
#18271   LOL!!!! ONEBGG 04/03/11 10:34:50 PM
#18270   Thank you , it is time for a ONEBGG 04/03/11 10:34:28 PM
#18269   Cheers to a well needed board opening back FLORIDAGRL 04/03/11 10:10:23 PM
#18268   HARR!!!!! ONEBGG 04/03/11 10:09:37 PM
#18267   ONEBGG is going to bring this one back Lotto123 04/03/11 10:05:52 PM
#18266   You'll fit in just fine here, HARR!!!! ONEBGG 04/03/11 10:04:23 PM
#18265   Thx.....I'm going to watch animal planet and the Lotto123 04/03/11 10:03:32 PM
#18264   Yes....and I have not a clue on why FLORIDAGRL 04/03/11 10:00:32 PM
#18263   Far Out & Welcome. ONEBGG 04/03/11 09:58:35 PM
#18262   Hey One, Lotto123 just gave me the link FLORIDAGRL 04/03/11 09:57:33 PM
#18261   One might say there are two people within ONEBGG 04/03/11 09:48:44 PM
#18260   OK, parking lots too...lmao....I just got home from Lotto123 04/03/11 09:44:24 PM
#18259   :-) ONEBGG 04/03/11 07:35:47 PM
#18258   Thanks to you for having it and also Lotto123 04/03/11 06:40:59 PM
#18257   Thanks to you. :-) ONEBGG 04/03/11 05:38:28 PM
#18256   LMAO....looks like boards open again....ROTF.... :-D Lotto123 04/03/11 04:25:32 PM
#18255   Turn Signals - We could not pay the ONEBGG 04/03/11 04:19:21 PM
#18254   LOL.....I'm with ya....The turn signal is my hot Lotto123 04/03/11 04:06:49 PM
#18253   I don't know about that. The haters would ONEBGG 04/03/11 03:35:49 PM
#18252   Hey ONE....didn't YAK have a board you could Lotto123 04/03/11 03:23:13 PM
#18251   You are welcome. ONEBGG 05/22/09 01:57:19 PM
#18250   Know exactly what youse means. Youse are 100 d indian 05/22/09 01:56:17 PM
#18249   Dude, have you ever heard the saying Buyer ONEBGG 05/22/09 01:07:30 PM
#18248   OH, it gets worse. Most of these so-called d indian 05/21/09 11:29:02 PM
PostSubject