Home > Boards > US OTC > Biotechs >

Neuro-Hitech Inc. (NHPI)

NHPI RSS Feed
Add NHPI Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: No Moderator xZx, Buckden
Search This Board:
Last Post: 7/25/2014 8:22:33 - Followers: 79 - Board type: Free - Posts Today: 4
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
NHPI
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
Wiki
NHPI News: NHPI Has Completed 4 Work Overs on Producing Wells on the Keller Leases in the Ft. Worth Basin 03/13/2014 10:15:00
PostSubject
#1693   Good Morning $NHPI Loved the volume yesterday so Volfan 07/25/14 08:22:33
#1692   NHPI larger SS, but with past chart analysis, AmerikanGreed 07/25/14 12:06:11
#1691   NHPI larger SS, but with past chart analysis, AmerikanGreed 07/25/14 12:05:41
#1690   Liking the chart here, bottom in. http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=nhpi&p=D&b=5& AmerikanGreed 07/25/14 12:03:48
#1689   NHPI daily... xZx 07/24/14 11:34:12 PM
#1688   I'm quite excited about $NHPI, this one has omgLIKEwhatever 07/24/14 06:26:42 PM
#1687   Yeah ,, this is just a bit above Unlimited~OTC 07/24/14 03:36:16 PM
#1686   i havent seen loading like this in a omgLIKEwhatever 07/24/14 03:05:46 PM
#1685   $NHPI is going to be huge! omgLIKEwhatever 07/24/14 03:04:35 PM
#1684   $NHPI .001 is a buy IMO TRIPIL7Z 07/24/14 02:57:43 PM
#1683   NHPI just getting warmed up it seems. Much VictoryTrader 07/24/14 02:50:27 PM
#1682   NHPI HEAVY loading going on BullzDeep 07/24/14 02:50:23 PM
#1681   ~WATCH FOR PR and/or PROMO SILVERISTHENEWGOLD 07/24/14 02:45:52 PM
#1680   NHPI......she wants to run :) AnG5640 07/24/14 02:38:14 PM
#1679   $NHPI .0008 bottom in bounce alert ! .001 TRIPIL7Z 07/24/14 02:34:21 PM
#1678   NHPI those 0011's getting scooped up I seems. VictoryTrader 07/24/14 02:29:24 PM
#1677   Looks good. NHPi can move big STOCK_MOMO 07/24/14 02:25:28 PM
#1676   idiots need to stop stacking the ask illusions 07/24/14 02:15:40 PM
#1675   big time, huge bids coming in. nice volume today BullzDeep 07/24/14 01:16:50 PM
#1674   Wakey wakey......... :) AnG5640 07/24/14 12:58:00 PM
#1673   Looks like the start of a reversal here~ NHPI VictoryTrader 07/24/14 12:57:13 PM
#1672   I picked up a starter @ .001...... AnG5640 07/24/14 12:55:29 PM
#1671   NHPI 0009x001 VictoryTrader 07/24/14 12:54:38 PM
#1670   NHPI looking kinda tasty :) AnG5640 07/24/14 12:40:27 PM
#1669   big time loading/accumulation down here, big reversal setting illusions 07/24/14 12:39:02 PM
#1668   Looks like accumulation to me folks, peeps want VictoryTrader 07/24/14 10:40:18
#1667   This was bound to happen with no news Tom Tibiduo 07/24/14 10:32:55
#1666   A stock price can do anything, however, I onel 07/24/14 10:16:27
#1665   Hmmmmmmm..... VictoryTrader 07/24/14 09:52:36
#1664   Yep, still holding a position here myself ~ NHPI VictoryTrader 07/23/14 07:46:26
#1663   patience .. . Buckden 07/23/14 07:13:39
#1662   Good Morning. How does over 3million in onel 07/22/14 11:00:41
#1661   that candle not that ok...let see the coming one Buckden 07/20/14 03:47:29 PM
#1660   one of these days... all it takes is xZx 07/19/14 09:08:39 PM
#1659   Yep, on my list for possible breakout soon VictoryTrader 07/19/14 08:00:14 PM
#1658   NHPI -- some serious loading going on... xZx 07/19/14 06:09:30 PM
#1657   No move on this one I'm afraid Axel3110 07/18/14 02:47:59 PM
#1656   waiting for a solid move ! Buckden 07/18/14 07:59:32
#1655   Not sure, buying the fear tho. Usually BullzDeep 07/17/14 08:29:28 PM
#1654   Wooooow what's going on? investor86 07/17/14 06:55:00 PM
#1653   in some as well. Looks like panic BullzDeep 07/17/14 03:46:06 PM
#1652   ~NHPI~ Buying 0010 SILVERISTHENEWGOLD 07/17/14 03:32:26 PM
#1651   NHPI move is near imo Buckden 07/16/14 02:43:25
#1650   There was a new filing today. If they Traderfan 07/14/14 04:10:45 PM
#1649   It's a huge buy :) Cheers Impacto 07/14/14 03:08:45 PM
#1648   IMO L2 is thin enough to run without VictoryTrader 07/14/14 02:24:30 PM
#1647   we sure could use one in the next 02opida 07/14/14 02:14:35 PM
#1646   ~NHPI~ OVERDUE FOR PR ~ SILVERISTHENEWGOLD 07/14/14 02:05:02 PM
#1645   Last news was in March > 1st Q 02opida 07/14/14 01:10:19 PM
#1644   NHPI nice bid support so far, looks like VictoryTrader 07/14/14 11:23:53
PostSubject