SureTrader SureTrader
Home > Boards > US OTC > Miscellaneous >

Madison Technologies Inc. (MDEX)

MDEX RSS Feed
Add MDEX Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator: Sobek
Search This Board:
Last Post: 9/28/2016 9:14:45 PM - Followers: 7 - Board type: Free - Posts Today: 0


 




 


 http://madisontech.io/store/#!/c/0/offset=0&sort=normal


 




As of September 21, 2016

Outstanding 11,302,000

Float 4,900,000



http://www.otcmarkets.com/stock/MDEX/quote

 








 

  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
MDEX
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
SureTrader
MDEX News: Current Report Filing (8-k) 09/23/2016 02:40:04 PM
MDEX News: Amended Quarterly Report (10-q/a) 09/21/2016 03:59:19 PM
MDEX News: Current Report Filing (8-k) 09/19/2016 09:31:11 AM
MDEX News: Current Report Filing (8-k) 09/08/2016 02:29:54 PM
MDEX News: Quarterly Report (10-q) 08/15/2016 05:09:23 PM
PostSubject
#80  Sticky Note MDEX announced Monday license to sell their body Garyst 09/21/16 08:32:42 PM
#88   Yeah, good job to the buyers there. Garyst 09/28/16 09:14:45 PM
#87   Yeah that was nuts and unexpected lol, congrats Sobek 09/28/16 05:37:03 PM
#86   What a deal someone got this morning in Garyst 09/28/16 11:49:40 AM
#85   Sure is. No massive selling and holding some Garyst 09/27/16 09:47:56 PM
#84   She's holding strong. I redid the intro with Sobek 09/27/16 09:11:47 PM
#83   Decent day today. Remember, 580% on Monday on Garyst 09/23/16 09:28:12 PM
#82   8k out! Garyst 09/23/16 02:55:21 PM
#81   MDEX .75's up Garyst 09/23/16 11:02:43 AM
#80   MDEX announced Monday license to sell their body Garyst 09/21/16 08:32:42 PM
#79   Amended 10-Q just out... o/s confirmed - --> Sobek 09/21/16 04:23:14 PM
#78   I don't recall the exact amount at .51 Garyst 09/20/16 10:50:19 PM
#77   Yeah, guess I'm gonna have to slap it Sobek 09/20/16 10:33:46 PM
#76   Nope, looks to be all buys today other Garyst 09/20/16 10:28:12 PM
#75   Its all good. I was hoping to add Sobek 09/20/16 10:20:52 PM
#74   Very true. Very quiet here considering the Garyst 09/20/16 10:16:40 PM
#73   I agree it won't take much. Tuffy has Sobek 09/20/16 10:13:05 PM
#72   A 20-30k volume day could take us to Garyst 09/20/16 09:36:36 PM
#71   $MDEX - http://www.barchart.com/detailedquote/stocks/MDEX Sobek 09/20/16 09:02:03 PM
#70   Looking for a higher move again tomorrow, super Sobek 09/20/16 04:33:45 PM
#69   Yup. Now licensed in 44 countries and the Garyst 09/20/16 04:27:39 PM
#68   I totally agree. High demand products in 44 Sobek 09/20/16 04:24:25 PM
#67   Sure did and just 2k on L2 to Garyst 09/20/16 04:20:35 PM
#66   Up again today, 43.82%, she held very well, Sobek 09/20/16 04:06:36 PM
#65   Yes, it is a bit large here right now. Garyst 09/20/16 10:56:37 AM
#64   Yep for sure wish the spreads would tighten Kcricket 09/20/16 10:47:27 AM
#63   MDEX 580% Mon, 35% today on a huge 8k. Garyst 09/20/16 10:35:55 AM
#62   MDEX 35%, under 5k to $1 now on L2 Garyst 09/20/16 10:35:28 AM
#61   Good gracious what's going on here, gotta keep Kcricket 09/20/16 12:43:26 AM
#60   Very quiet board here. Garyst 09/19/16 09:13:54 PM
#59   MDEX 77k rose this 700% to .40 near Garyst 09/19/16 09:13:39 PM
#58   People are missing out here on this news. Garyst 09/19/16 09:13:01 PM
#57   Look @ this 8k! Police armor in Garyst 09/19/16 09:02:18 PM
#56   MDEX, another 50-75k day and MDEX could see Garyst 09/19/16 08:59:06 PM
#55   MDEX 580% .34 on just 77k volume! Garyst 09/19/16 08:58:29 PM
#54   Pretty good size potential IMO here with that Garyst 09/19/16 08:58:08 PM
#53   $MDEX - http://www.barchart.com/detailedquote/stocks/MDEX Sobek 09/19/16 07:57:43 PM
#52   Nice 8-K today, some DD included in post: Sobek 09/19/16 05:31:12 PM
#51   I am. Grabbed some today on the news. Garyst 09/19/16 05:22:04 PM
#50   Anyone still here? jet101 09/19/16 04:29:05 PM
#49   FORM 10-Q Filed on 05/13/2015 isreal 05/21/15 09:22:30 PM
#48   The vol nos should rise up also famouspoet 03/26/15 12:59:43 AM
#47   Split, it's gonna come back Smikev 03/25/15 08:42:17 AM
#46   Take a closer look, I think it's dead famouspoet 03/13/15 02:02:31 AM
#45   How strategic is this company? Rendezvous35 03/11/15 05:20:09 AM
#44   Madison Exploration Inc. changed to Madison Technologies Inc., Renee 03/10/15 04:19:47 PM
#43   MDEX doing a 1-10 REVERSE SPLIT....and look how Zardiw 01/29/15 10:25:37 PM
#42   This ought to be good... RMGEnterprises 10/10/14 10:56:38 PM
#40   MDEX Promotion today. RookieStockPicker 10/09/14 08:48:47 AM
#39   Yet another one - this one is primed ChipnBella 10/08/14 08:37:20 PM
#38   RECEIVED IN MY EMAIL TODAY! 4:31pm ChipnBella 10/08/14 08:35:16 PM
PostSubject