SureTrader Nadex Advertisement
Home > Boards > US Listed > Computers - Software >

Helios and Matheson Information Technology Inc. (HMNY)

HMNY RSS Feed
Add HMNY Price Alert      Hide Sticky   Hide Intro
Moderator:
Search This Board: 
Last Post: 2/10/2017 11:00:08 AM - Followers: 24 - Board type: Free - Posts Today: 0

Helios & Matheson North America
  • 1D
  • 1M
  • 2M
  • 3M
  • 6M
  • 1Y
  • 2Y
  • 3Y
  • 5Y
HMNY
Current Price
Volume:
Bid Ask Day's Range
SureTrader
HMNY News: Post-effective Amendment to Registration Statement (pos Am) 05:02 PM
HMNY News: Small Company Offering and Sale of Securities Without Registration (d) 02/23/2017 04:40:13 PM
HMNY News: Helios and Matheson Analytics and Zone Technologies Launch First Real Time Hate Crime Mapping on RedZone Map 02/23/2017 08:30:00 AM
HMNY News: Current Report Filing (8-k) 02/10/2017 05:27:16 PM
HMNY News: Current Report Filing (8-k) 02/07/2017 08:38:33 AM
News News Alert: Post-effective Amendment to Registration Statement (pos Am) 02/24/2017 05:02:20 PM
PostSubject
#493   Yeup! Time for charts to turn around. Saw SteezePleeze 02/10/17 11:00:08 AM
#492   Popppppppp Awl416 02/10/17 10:54:59 AM
#491   HMNY squeezing end of day here. Should setup SteezePleeze 02/06/17 03:55:26 PM
#490   Shorts probably scared investors so volume dried up SteezePleeze 02/06/17 11:47:37 AM
#489   I hear ya SP, wonder where the volume Yo-Yo 02/06/17 10:40:57 AM
#488   I'm thinking the selling is almost done now. SteezePleeze 02/06/17 09:52:56 AM
#487   Has she settled? Will be watching tomorrow to Yo-Yo 02/05/17 12:20:23 PM
#486   TY SP yeah I got out way above Yo-Yo 02/03/17 11:12:32 AM
#485   Not a bad exit considering the last few SteezePleeze 02/03/17 11:08:16 AM
#484   Consolidation wrapping up imo. Gonna see this green SteezePleeze 02/02/17 12:48:41 PM
#483   Definitely a little crazy. Bit of an over SteezePleeze 02/02/17 10:18:37 AM
#482   AH a little crazy there HMNY Yo-Yo 02/01/17 05:57:04 PM
#481   They should license it to federal and local Vector93 02/01/17 02:49:38 PM
#480   This stock always gets beat down on massive Doctor P 02/01/17 02:08:47 PM
#479   Starting up again! SteezePleeze 02/01/17 01:13:21 PM
#478   Prolly so thank God made some money, and Yo-Yo 02/01/17 12:11:44 PM
#477   Unless you got out around 5$ then that's SteezePleeze 02/01/17 12:04:13 PM
#476   Oh man o think you got out way SteezePleeze 02/01/17 11:59:51 AM
#475   I'm out had fun and may be back GLTUA!!! Yo-Yo 02/01/17 11:21:19 AM
#474   Short interest is HIGH here. Sucks not to SteezePleeze 02/01/17 11:14:04 AM
#473   Looking good SP HMNY!!! Yo-Yo 02/01/17 09:16:42 AM
#472   Shorts gonna get squeezed today. Up PM. Now SteezePleeze 02/01/17 09:13:23 AM
#471   NEWS!!! http://www.StockNewsWires.com/2017/02/01/hmny-helios-and-matheson-analy Vector93 02/01/17 08:51:27 AM
#470   Ty my friend. $oldier Hard 01/31/17 08:15:03 PM
#469   Look at the shares short on the previous Yo-Yo 01/31/17 05:18:01 PM
#468   Cap Micro Cap / 21M Shares Outstanding 4.88M Float 373.5K collapse, right-facing Yo-Yo 01/31/17 04:55:17 PM
#467   Your guess or opinion is as good as Yo-Yo 01/31/17 04:37:51 PM
#466   whens this gonna hold its gains and break kingsransome 01/31/17 03:53:28 PM
#465   YW SP and yeah let's see $5 plus Yo-Yo 01/31/17 02:33:02 PM
#464   Thank you thank you. Let's see where this SteezePleeze 01/31/17 02:10:55 PM
#463   Good call SP!!! Yo-Yo 01/31/17 01:17:50 PM
#462   Is it time to say" slap, pound, crush, Yo-Yo 01/31/17 01:10:20 PM
#461   New HOD coming? SteezePleeze 01/31/17 12:58:25 PM
#460   HMNY holding that 4.25 area really well. If SteezePleeze 01/31/17 12:51:45 PM
#459   Right there with ya SP , below $4 Yo-Yo 01/31/17 11:05:24 AM
#458   Haha hey that's what happens wen you're first SteezePleeze 01/31/17 11:04:02 AM
#457   I can understand that, and yeah it's a Yo-Yo 01/31/17 11:01:14 AM
#456   GM Yo-Yo, I like to keep an eye SteezePleeze 01/31/17 11:00:23 AM
#455   GM SP you're always in the house chillin Yo-Yo 01/31/17 10:44:40 AM
#454   Yup? Rally starting again!! SteezePleeze 01/31/17 10:43:29 AM
#453   Big ole swing this am HMNY!!! Yo-Yo 01/31/17 10:41:26 AM
#452   Great buy Solider Hard, and wow just checked Yo-Yo 01/31/17 08:26:56 AM
#451   I filled today @ $3.85. AMTD is showing $oldier Hard 01/30/17 10:58:15 PM
#450   Really excited for this week...feeling a squeeze coming SteezePleeze 01/30/17 10:07:43 PM
#449   I'll take 5.5% good day here over the Yo-Yo 01/30/17 05:27:37 PM
#448   If this pops again, I think 2M will SteezePleeze 01/30/17 02:57:36 PM
#447   Let's see if we can break 2 Million Yo-Yo 01/30/17 02:18:39 PM
#446   Need a big bull rush right here and Yo-Yo 01/30/17 01:56:28 PM
#445   If we pass that $4.75 like I thought Yo-Yo 01/30/17 01:53:52 PM
#444   Haha I'm here. Looking great just didn't want SteezePleeze 01/30/17 01:52:36 PM
PostSubject